Mina helgdagar

Okej nu kommer min extra helg om man säger så ..
Onsdag: Kollade på hemmesta festivalen ,  inge vidare bra .. Men sluta vid 2 , då jag jossan emma och tora tog ubbsen till forum , gick runt och kolla lite, sen tog vi bussen till sickla , gick omkring bara där med :) Jättemys.
Jossan åkta hem till sin mamma , och jag tora och emma tog bussen till hemmesta , där cirkusen va ;O Så vi var tyugna och hälsa på alla kameler , och lamor , och så klart getterna och hästarna :) Sen tog vi bussen hem jag och tora till mj och emma till sej. Vi åt och lite sånt . Sen skulle jag upp och prata med mina tränare och p bussen sitter emma så vi tog sällskap av henne :) pratade med mina tränare , och sen fortsatte vi upp mot coop , köpte jordgubbar plastskedar oc varsin ben&jerrys , fyfan va gott säger jag bara ! Men sen hade jag "vi" inge lust att åka hem , så vi drog till john ett tag , blev hämtade halv 11 i mölnvik av pappsi. Somna vid 12 någontgång tror jag kl var.

Torsdag: Hade väckar kl på 10 tror jag eller om det var 9 , men i allafal gick upp fixa oss , tog halv 1 bussen och på den satt emma , fortsatte in till stan , mötte upp jossan där , sendrog vi runt och kolla lite, gabbe & hans kompisar kom , (toraskompis) men vi fortsatte sen från stan till sickla , där vi prova massvis med skor och jag försökte hitta mina jeans jag vill ha , men nej ingen jävlastans finns dom , blir så suur. Menmen , åkte in till slussen tog bussen till hemmesta , sen våran buss , jag och tora till mej och emma till sej. Vi lagade mat eftersom att mamma inte va hemma, och lite sånt . Sen gick vi ner till vattnet och jag tog faktiskt mitt första dopp i år , det var kallt men inte jätte kallt , efter ett tag kändeman ingenting , men dit kom hj filip martin och john , fast dom drog direkt var sjukt osociala , men aja , jag och tora hade kul , vi nästan sprang upp för att jag vart sugen på ujst ben&jerrys och jordgubbar , så tjatar på pappa efter skjus upp till coop eftersom att allt annat var stängt , så vi åkte dit köpte det vi skulle och sen hem. Kolla på en film men hann bara se slutet synd, fast i morse såg vi början ^^ . Men va sjkt sega , somna vid 1 kanske.

Fredag (idag) : Vakna vid halv 11 äntligen lite längre ! Men gick upp kolla på början på den filmen vi såg bara slutet av , den var sjukt gullig. Sen gjorde vi lunch , och sen börja vi turas om att duscha , vi fixade oss segt som bara den , jag tror vi var helt klara vid 4. Vi skulle åkt båt men så blev det inte... Så viå kte med mamma lillebror och hans kompis till stadion , och kolla på när gamla djurgårds någonting , mötte något engelskalag , fråga mej inte-.- Sen drog vi hem , orkar inte nämna vad som hände på vägen blir så otroligt långt då , men det sluta med att jag och tora gick hem från boggian , kom hem satte os vid datan jag var sjukt osocial , förlår älskling.Toras pappa hämta henne , ochjag gick och la mej i soffan och messa med matte , men har inte hänt .. :) Men här kommer bilder.




1. jag och tora badaa i gåår !
2 , väntar på bussen i onsdag´s kväll .
3. vid vattnet i går.
4. Alla möjliga skor...
5. köpte ett par svart klackskor.
6´. Jag i onsdags väntan på busseen .
7 . jag ...
8 , jag och tora på stadion i dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0