Mölnvik

Har rört på mej mer i dag , låter som värsta latmasken , men nej annars brukar jag faktiskt gå rätt mkt , men jag har ju vissa problem just nu .. (a) Det var grymt pinsamt när mamma skulle handla lite på lindex i dag , så sa jag rätt högt ,
- åååååå jag känner mej verkligen handikappad  , jag vill springa  !
Mamma- Ja du kolla framför dej .... -.-

Och där sitter en handikappad människa i rullstol och bara kollar , fyfan va dum jag kände mej . verkligen ett misstag.

Men aja , fick med mej lite saker hem från kicks kommer webb bilder sen så tro inte att dom blir bra men ändå bättre än ingenting . Men vi gick omkring i mölnvik ett tag . Sen åkte vi förbi värmdövallen och hämta lillebror och hans kompis och kördehem honom , men fastna där på en fika  , sen handla vi lite på vägen hem och nu sitter jag här , vet inte om jag ska tvätta bort sminket och ut och sola är ju så varmt och fint väder ute menhörs senare i allafal .
Lösnaglar - 90 kr
Svampar till brunkräm rosa och vita - kostar ? :D
Ett rosa läppglans/läppstift syns inte så mkt -  vet inte heller  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0