nu tar vi tag i det här :)


♥ Som alla förstår med första bilden så är jag djurgårdare , fast det går som det går just nu !

Men just nu kör faktiskt djurgården match ot gais eller hur fan det stavas , och det ända jag vet är att det står  2 -1 till djurgården , om jag inte har fel :) Men i dag har jag inte gjort mkt vaknade med lite feber och huvudvärk , tog alvedon som jag skrev innan , men huvudvärken har inte gott bort , fuck va ont jag har säger jag bara. Men har duschat och vart ute med hundarna och lite sånt , har gjort egen coola som jag hoppas är kall  nu , men planer för veckan får ni nu+nästa vecka !
Tisdag : bara hem tare lugnt plugga lite
Onsdag: Träffa martina :)<3
Torsdag:LEDIGA ! Träffa emma säga hejdå och lite sånt .
fredag: Begravning.....
Lördag :Vet ej kompis säkert
Söndag : vet ej chilla typ
Måndag :Vara på sjukhuset träffa alla läkare och sånt .
Tisdag:Skolan på dagen läggs in på sjukhuset på kvällen
Onsdag: Opereras :S
Torsdag: skola om jag mår bra...
Fredag: samma däär.....
Lördag och söndag har jag inga planer föör.

Kommentarer
Postat av: Djurgården!<3

det är Djurgårns jävla tränare han suger! men Gais suger hårdare! Djurgården tar hem segern! Skål för gammla djurgården!

2009-05-07 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0