Onsdaag

Hej sötnosar har inte haft blogg lust  i dag , men lite saker kan jag ju skriva i allfal , skolan gick bra började med so , sen spanska , sen no  , matte lunch , sen so igen , och sist engelska , som gick otorligt snabbt , men som ni förstår så gick sdagen bra som vanligt ? (a)Men tog bussen hem efter skolan med min älskade kusin i telefon , har inte pratat på länge skulle ringt henne innan matchen men glömde helt bort ops förlåt gumman ! Men i allfal jag kolla lite på tv , jag och mamma gick ut med hundarna och lite sånt , sen åtke vi till gurra hämta ut ett packet  och lite sånt,  hade otroligt kul  ! Fan jag garvar alltid när jag är med mamma , som när hon skulle öppna tank locket så öppnar hon bakluckan och måste ju självklart låssas leta efter ngt asså man garvar ju ihjäl sej ! Vi är så otrolgit lika på sättet.Men kom hem och har vart DRAMADROTTNIG här i kväll i allafal , fråga bara adde och mamma dom vet ;) nej men har inte gjort så mkt ska nu vara lite social på msn .. alla klagar.. Men ska skriva lite saker i ett nytt inlägg nu sötnosar ,
Och juste tack för att ni har börjat komentera mer ! LOVEIT ! ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: Elsa

jag såg er vid delselius!

Kram

2009-05-06 @ 20:40:40
URL: http://elsoth.blogg.se/
Postat av: Michelle

Älskar dej kusin<3<3<3<333

2009-05-07 @ 07:37:47
URL: http://greeniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0