Plugga&godnatt


Jag har faktiskt pluggat nu på kvällen efter jag skrev sist ! Riktigt bra..
Men nu ska jag tvätta bort sminket sätta på en ansiktsmask , och sen plugga och sova ,
mysigt riiiiight ? Men i morgno är det vanlig skoldag och det suucks ! Men vecko planerin får ni nu sötisar.
Måndag: Skolan , har 2 prov pluggat till ett ops...
Tisdag: Skola annie och jag + mamma och lillebror,  går på djurgårdsmatchen ..
Onsdag: Skolan ingen aning ,  ?
Torsdag: Velandsund med arbetslaget ,  blir nog buss tid istället för cykling,  nite så bra för mitt knä...
Fredag: Vet inte än , kommer inte ihåg om jag hade ngt ? Hum...
Lördag  : vetej
Söndag : vetej.
GODNATT

Kommentarer
Postat av: ävelicious

jo. söt bild ! :)



Hoppas du haft en bra dag! :D

2009-05-24 @ 23:13:45
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0