Roligtroligt.


Jag är inte som alla andra , och jag kommer aldrig vilja vara det heller.

Hej igen , jag har inte haft ngt större lust att blogga i dag , och just nu försöker jag få tag på vicki men nej hon svarar inte på sms humm ... (a) Aja men har bara vart räddräddrädd  hela dagen , det är min fösta och jag hoppas på sista operation , ojoj jag vet tönt men nej , jag tycker verkligen sånt här är läskigt riktigt läskigt ! Menmen måste bli frisk i knät i allafall . Mammas kompis kom hit med en chocklad millschake (stavning) till mej mums tack ! Men ska snart göra middag blir nudlaridag snabbtoch enkelt ,åt ju en rejäl lunch så det behövs inte emr i min mage, har lust att gå ner till vattnet och bara tänka lite kanske får bort alla tankar i huvudet om operationen , för jag måste verkligen lungna mej nu , det är inge farligt. HAHAHAH..... Men ja och efter det ska jag ta en varm dusch , om pappa kommer hem och fixar det ngn gång , har inge varm vatten *suuuuck* .
Menmen nu ska jag ladda in ny musik på ipoden och gå ner till vattnet , nåspå mobil 0762909793

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0