sallad

Gud va skönt det var att duscha sej varm efter att ha stått ute i regnet i en timme , skitskönt.
Men duschade och lite sånt
  satte mej vid tv'n och pluggade lite. Har no prov på måndag eftersom att jag inte var i skolan förra måndagen , + att jag då kanske ska göra ett omrpvo då .. Inte bra men fattar inget av det kapitlet får fråga litem en det är bara en fråga jag ska göra om. Men aja , pluggade lite kollade på tv , och nu hålelrj ag på att klä på mej pappa hämtar mej och en halvtimme då vi åker till konsum , och handlar min middag , sallad ska ska det bli r riktigt sugen på det just nu så det ska bli gott.  Mamma och lillebror åker på djurgårdsmatch nu , hopaps det går bra *blinkblink* Aja .
Men nu ska jag klä på mej klart och fixa lite saker , skriver senare...
Här kommer lite bilder...

1. Ralle och jocke i fredags , ralle sminka. 
2. Jag nu efter duschen och allt
3. Tora micke och dom som satt vid baren vet...
4. Hhah panorama ?
5. efter att ha stått ute i 1 timme :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du haft en bra start på veckan ? ;]

2009-05-18 @ 19:36:18
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0