Sjukhuset :)

Hej nu kan jag skriva lite ,
Tisdag: Kom in till sjukhuset vid 6 , åt lite , gick in till rummet , sen kom dom 2 som skulle ta hand om mej och tog mej till ett rum där jag fick kanyl (flygplan) som dom skulle sätta slangarna i , men gick den va ute lite med mamma, vahur nervös som helst , börja grina då och då vet inte vrf , men ajaopa (a) Somna vid 12 kanske vakna en gång i timmen , juste vi hade jätte trevliga rumskompisar , skit mysiga ! Men ajaj
Onsdag:Vakna vid 5 , föröskte väcka mamma men nej hon sov som en stock , vid 6 börja jag ringa john , men hna vsara vid 7 och så började han ju halv 10 så råka ringa och väcka honom grymt tidigt , förlåt ... Men aja prata med honom till lite innan 8  , då dom 2 lkarna som tog hand om mej kom in ochsa att det var dags att duscha igen , så satte på mej ren rock och trosor , aa fyfan tant trosor så jävla osköna ahhah ! Men aja la mej i sängen fick dropp eftersom att jag inte fick äta ngt , sen vid 10 i 10 rullade vi ner mej till operationen , självklart börjar jag gråta då med , men fick lungnande ,  kroppen vart helt matt , sen somna jag hann inte ens säga hejdå till mamma utan bara somna :O
Operatonen tog 2 timmar , och sen låg jag på intensiven , först hade jag vaknat och vart helt drogad hade snurrat så hade alla slangar runt magen och halsen , och låg påå mage det jag absolut inte skulle , kan faktiskt bjuda på lite bilder sen ... Kanske .  Men sov till 2 på intensvien , flev flyttad till avdelningen sov och vakna till och från ,spydde massa och sånt uuuusch !Men vid 6 tvinga mamma upp mej att äta lite , uuusch sägerjag bara , morötter va det ända jag åt och det kom upp lika snabbt igen , men började klä på mej , sen fick vi åka hem äntligen , åkte till stora essingen där pappa va för att min lillebror spela match , kolalde på andra halvlek , dom förlora , men sen pkte  jag med mamma hem , och då kom mormor mosteroch morfar med lite rosor till mej , så vi fika o´ch sånt , va helt slut i kroppen . Jag slapp kryckor och sånt men fyfan va ont det göör ! Men somna vid 12 kanske kl va ...
Torsdag:Ja som ni förstår så är jag hemma och inte i skolan , har så jävla ont , kan mna säga har fått ta min a tabletter så dom börjar väl verka snart , kan inte stödja på knät just nu .. Men aja i dag ska jag bara ta det lugtn , vet inte om tjejerna kommer hit sen och hålelr mej lite sällskap , blir inge skola för mej i morgon heller , men nu ska jag hoppa ut till vardagsrummet , och kolla på tv ,  det här är verkligen inte min grej att sitta på en stol ligga helt stil i sängen , elelr överhuvudtaget hoppa onkring . Jag brukar alltid springa omkring , aldrig kunna sitta still , nu vill jag inget annat än att bara ligga i en säng ochsova ... Är slut efter allt det här ... Men aja jag kanske hör av mej senare .../Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0