Skolan -.....

Hemma igen , har ni saknat mej ? Jo kalrt ni har (a) Skoldagen gick snabbt , började med idrott där jag ine var med pgr av mitt knä , men snart är det över ! Sen hade vi matte då vi skulle haft prov ,men vi hade bara 20 mins lektion så hade 50 mins rast efter det  , då jag jonte max och micke gick ner till konsum och köpte monster , sen satte jag mej på fotbolls planen och prata med älsklingen Tora , sen hade vi svenska hade ngn konstig sak som man skulle skriva upp massa
ord man ba  nöööödvändigt , men sen hade vi 1 timmes lunch jag jonte yousef och micke drog till donken , sen tillbaka till skolan och sista lektionen var so , vi satt i grupprummet asså dom som åkte till donken , rpatade fick inte gjort men jag är ändå klar (a) stooolt. Men i lallafal slutade 13:50 gickner till fotbolls planen med simon jocke bring och sillen , dom spela fotboll och jag satt vid sidan om och smsa som vanligt ;O(a) Men tog skol bussen hem , och nu sitter jag och tråkar, har inga bilder från i dag .... Eller jo men dom kommer sen pallar inte lägga in dom på datan just nu , men nu ska jag kolla tv , nås på mobileen . /hannnaa

Kommentarer
Postat av: Emma<33

jaa, du har rätt! ska du göra i kväll då?



kramiz!=)

2009-05-05 @ 16:47:58
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: beyonce

SV: nice! :) jag mår bara bra, själv ?

2009-05-05 @ 17:26:21
URL: http://puckoh.blogg.se/
Postat av: veronica

OJ. råkade trycka helt fel så det stod att jag hette beyonce, det gör jag ju inte -.-

2009-05-05 @ 17:27:04
URL: http://puckoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0