Solaa

Hej igen , duktig jag är på att uppdatera eller hur ? Fast det kanske inte blir så intressant menmen...
Efter jag skrev sist la jag mej i soffan och kolla lite tv, sen gjorde jag en macka och gick ut och sola i en halvtimme , sen in och duscha och nu sitter jag med handuken på huvudet och ska snart börja sminka mej och sånt . Vet inte riktigt ska nog bara vara hemma , kan ju knappt gå , men det är faktiskt bättre i dag , men som i går när jag sa för mkt så efter gjorde det sjukt ont. ´Nu gäller det bara att böja på knät och allt , så blir det bättre för varje dag , om jag inte börjer på knät snart så ´blir pappa inte så glad , då är det ngt som är fel.. Aja nu ska jag kolla på tv och sminka mej , /hanna

Kommentarer
Postat av: louise

hej :) vilken fin blogg du har :) jag gillar den

2009-05-16 @ 18:04:02
URL: http://louisestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0