söndag

Hej vaknade för en liten stund sen , skönt att sova ut ordentligt . Men igår gick jag väl och la mej i pappas säng vid 12 halv 1 , då micke ringde och va rädd  , haha stackarn , han b lev våldtagen . Nej skoja bara men prata lite med honom , tills han klicka mej för att jag vara skicka iväg masssa sms. Men Mamma&Pappa kom hem vid 2 , då jag somna .
Hade en sådär kväll , hade skit kul i telefonen men ja hade ju 3 97'er här .... Inte så jätte kul mo jag ska vara ärlig , fick gt damputbrott på lillebror... Menmen i dag ska mamma ta med mej satt jag går mkt , surt jag har skit ont i dag kom nästan inte ens upp ur sängen.. Och det är inte bra . Men i morgon är det skola och jag måste kunna gå , så finns inte så mkt att göra just nu , men svullnaden har nästan gått ner helt skit skönt äntligen kan jag ha jeans på mej. Men nu ska jag göra lunch och ringa john seeyou. /hannna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0