Söndag

Nu är jag hur trött som helst , men vid 4 åkte familjen+emma till saltarö va ngn sak med klassen dom som ville fick komma , blev ngra sttycken va helt okej mys haha! Men jag och emma hade lite kul i början garva åt precis allt som vi gjort hela dagen , men efter det så åkte vi hem , jag tog dusch saker och mamma jag och adde åkte till mormor och morfar,  och pappa körde hem emma , jag dushcade hos mormor , sen åkte vi hem , nuh ar vi kollat på hälsoresan den  är fortfarande men orkar inte vara uppe längre måste sova , i morgon ska jag kanske träffa annie eller plugga har so prov på tisdag  , aja hörs  i morgon .

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: auw hoppas det =)

2009-06-01 @ 02:30:38
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0