Söndag

Hej tänkte berätta om i går nu när emma duschar , Men i går åkte vi med mamma till älta hämta Karo och hennes ubersöta valp lilleman , så sjukt söt var han ! Men henne skjusa vi till gurra , sen åkte vi till mölnvik och sen vidare till grantomta där vi fixade nytt nummer till mej kan det inte utantill så måste nog lägga in det nu . men sen åkte vi med hem , fixade oss lite , tog bussen till mölnvik där vi var i kanske 2 timmar , vi väntade på amos och larre som kom , jag och emma var vrål hungriga , men kvart i 8 bussen tog vi hem till mej och åt haha , sen gick vi ner med lillebror och fiska lite , och nej vi fick inget för när vi skulle kasta flög maten åt ett annat håll och den saken åt det andra ops inte bra ;)(a)
Men vi gick ut med hundarna sen gick vi ner till lillhuset , emma somna vid 10 och jag somna vid halv 1 .

Idag. Vakna av väckar klocka nu för 30 minuter sen , gick upp till huset , gick ut med hundarna och sen duschade jag och u duschar emma , men måste börja göra mej klar nu , för i dag blir det grönan .. Ses där  ?
/Hannaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha va trevligt =) perfekt väder för det. är ni många som ska åka? :) jag ska nog ringa en kompis alldeles s trax kram.

2009-05-03 @ 13:33:37
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
Postat av: michelle

Vrf har du skaffat nytt nummer?



Jag skulle me bytt nummer till telenor i stället men min telefon var helt cp den var typ bunden till telia så jag får ha telia i 18 månader.

Menmen kan jag ringa dej idag?

2009-05-03 @ 15:22:04
URL: http://greeniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0