Surtsurt

Jaha verktabletterna , hjälper inte ett skit ! *suck* Pappa ringde och sa att jag får ta kryckorna, så ja nu hoppar man runt med dom , läkaren sa att jag skulle kunna gå idag , mennejnej. Har mest legat i soffan och kollat tv , och tagit det skit lungt , men nu måste jag öva lite krykor vet inte kan nte ha jeans på mej , och det stör mej otroligt mkt , mitt ena ben är större än det andra och det ska svullna upp mer , suuuurt. Men mjukisar och leggins är ju inte helt fel det heller ? Men aja ska nog tvätta håret och lite sånt nu , så jag kan hopppa i väg till kiosken och köpa tuggumi , för pappsi komemr snart hem med en glass till mej (a)Men kommer bilder nu ..

1. kryyyckooor !
2. Sjukhuset , innan operationen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

synd detdär med operationen :/ men du, du har så himla tuffa designer, vart hittar du alla ? :)

kram

2009-05-14 @ 17:26:18
Postat av: Anonym

Ja hah .

Tack ! :) Menar du bakrunden , så är det från google , men bilderna har jag klistrat och hållt på med lite själv :)

2009-05-14 @ 17:52:18
URL: http://alltidhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0