SVAR PÅ FRÅGOR.

Ebba h
1. Vilka är dina närmaste vänner ?
2. vart ifrån köper du dina kläder ?
3. Har du ngn pojkvän eller någon på g ?
4. hur gammal är du ?
5. Vilka bloggar läser du dagligen ?
Älskar din blogg.
Svar:
1. Jag har många vänner som står mej nära men mest , micke (bästavän) Jessica (bästis) John storebror)  Annelie (oxå en bästavän) Martina (syster) Tora Jossan Emma , Emma(tvilling) Ja du förstår rätt många !
2. Det är olika mest på gina just nu dom har så mkt fint :)
3. Jag har ingen pojkvän , ja men det säger jag inte här (a)
4. Jag är 13 men fyller 14 den 19 juli .
5. jag läser mest kompisars bloggar , inga stora bloggares i allafal ....
Tack

Lisa
Vart bor du ?
har du alltid bott där ?
gillar du att bo där ?
svar:
1. Jag bor på värmdö .
2. Nej jag har bott i nacka (orminge) oxå .
3. Ja ibland är det sjukt irreterande och långt till allt,  men det är skönt oxå

Anonym:
Har du några djur ?
 Svar: 
Ja jag har rätt många djur , 3 hundar 3 katter 1 kanin och 1 hamster min lillebror har fiskar oxå .


http://www.modemix.blogg.se/
favoritblogg?
Svar:
Jag har ingen favorit blogg , utan läser bara ..

"L"
Varför kallas du hora ?
Snacka om att du är hatad , överallt !
Ingen gillar dej förstår du väl ?
Du är patetisk .
Svar:
Läs i ett lexikon snälla ?
Det är det ända jag har att säga till dej , + att jag är ingen hora .

Malin:
1.Färgar du håret ?
2.Isåfall hur mångagåner har du färgat och till vad?
3.Vilken är din nartuliga färg ?
Svar:
1.Ja jag färgar håret eller inte längre.
2.Jag ahr färgat rätt många gånger , och jag har även vart brunett i en vecka ...
3. jag är ljusljus blond
.

Sara:
Vad gillar du mest,
vara ute med kompisar , eller vara hemma ta det lugtn ?
Coola eller fanta ?
Svar:
Det beror helt på vilket humör jag är på !
Coooooooola helt klart ! :)


Hannas underbara:
Usäkta "L" hanna är fan ingen hora och då är du den ända som kallar henne det !
Hon är inte hatad någonstans , hon är älskad av många.

Vilket ämne gillar du mest i skolan ?
Svar : Tack gumman .
Jag gillar idrott mycket eftersom att jag gåri idrotts klass men hr inte kunnat vart med på den på ett tag , men snart kommer jag igång igen ! :)


Tessi:
vem är han micke du brukar vara med ?
Är ni tsm ?
Svar : Micke är min bästavän , vi har gått i samma klass sen 4an nu , och vi säger nästan allt tillvarann , vi är sjukt bra kompisar.
Nej vi är inte tsm .
 

Emil :

Vilken bh storlek har du sötnooows ?
Svar:
Tyvärr sägerjag inte det här i bloggen , utan dom som behöver veta det vet det redan :)

 Lina :

Har du bra självförtroende ?
GÅr du på någon sport ?
När fyller du år ?
Är du nöjd över dej själv ?
Svar:
Nej det kan man inte säga att jag har, men försöker få mkt bättre !
Ja jag går på fotboll & älskar det !
Jag fyller år den 19 juli :)
Nja jag älskar inte mej själv ....
 

Frida :

Varför är du så söt ?
Vilken musiksmak har du ?

Svar :
Hhahah föddes så ;)
Det är olika beroende på vilket humör jag är på men lyssnar aldrig på hårdrock .


""" :

Vilken skola går du i ?
Har du ngn favortitblogg ?
Vad gör du på friditden ?
Har du många kompisar ?
Svar :
Jag går i hemmesta skolan ..
Nej ingen favorit läser bara en massa
Jag är mkt med kompisar !
Jag ahr sat det räcker men man kn aldrig ha för många.

Johanna:
Du spelar fotboll i värmdö if va ?
Tycker jag känner igen dej .
Ni var duktiga , (tog oss) :P
Svar :
Ja det gör jag .:)
Hhaha okej .


får man ragga här ?
Svar :
Emm , hahah visst gör det..


Vrf är du fjortis ?
Svar :
Jag kan inte kalla mej själv fjortis mer som normal !

Kan du lägga in mer låtar du tycker är bra ?
Hur mår du ?
fin design föresten ,
somamr eller vinter ?
Svar :
Ja det kan jag självklart göra :)
Jo jag mår bra :)
Tack ,
Sommar älskar den.


Hanna : har du bra humor ?
HHAHAHAH kul fråga men ngt i alllaafal.
svar:
JAG HAR BÄÄST ! :)

http://www.anneliesjolund.blogg.se/
för det första så kan ''L'' dra åt helvete för hanna är världens underbaraste och inte nån hora, varför skulle hon vara hora (!?!) folk är bara idioter som tror det! och ''L'' du är bara avensjuk!

när ska vi gå på grönan ? ;D<333
Svar : Tack gummaan !
Ja du bra fråga , det får bli snart ! :)

Nicke : Kan du lägga in mer outfit bilder för våra läsares skull ?
Svar :
Kul att kilalr ställer frågor .
Ja självkalrt kan jag det , har vart lite slarvig med det.

Menna :

favorit pogram ?
har du bloggat länge ?
Hur många bloggar har du haft ?
Svar :
Har inget favorti , gillar många .
Ja jag har bloggat sen året , 2004 .
Oj har inte räknat men väldigt många skulle jag tro.


http://www.greeniiie.blogg.se/
Den som kallar hanna hora vet nog inte vad ordet hora betyder så jag tkr att du kan ta och slå upp det ordet i ordlistan och se vad det betyder för hanna är fan inte en hora hon är fan älskad av henne<333333333

När kommer du ner till oss ?<33 ;P
Svar :
Tack gumman ,
ja på midsommar då eftersm att du börjat blogga igen ! :)<3

www.faithhopelove.blogg.se
- Tror du på Gud/Jesus? Varför/varför inte?
- Vad tycker du om den kristna bloggen http://toliveforchrist.blogg.se/?
- Vad är det roligaste du vet?
Svar :
1.Ojoj svår fråga , jag har aldrig trott på gud/jesus , eller i vissa stunder ,
varför ver jag faktiskt inte , har bara inte blivit så ....
2. Efeter som att jag inte är så "insatt" i det  här med gud/jesus , så har jag faktiskt aldrig kolat in den eller något sånt...
3. Det roligaste jag var... Det finns mkt som jag tycker är roligt , men det roligaste jag vet är att spela fotboll och vara med kompisar.


Hoppas ni fick svar på allt ni ville ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0