Tack tjejer

Juste om jag inte skrev det , så första dagen på sjukhuset asså i tisdags , så träffade jag Millan som spelar haldboll med 96:orna , hennes korsband eller vad det heter hade gått av eller ngt , så just nu sitter jag och pratar med henne på msn :) Men hon är kvar på sjukhuset stakkarn ! Men ja vid 2 kom Jossan och Emma ht , sen halv 3 kom Tora oxå , mysigt , och tack för att ni kom älsklinga! Men vi var på lekparken och så självklart ska jag försöka klättra men nejnej , hah det gick inte och jag fick inte ahha . men det var jätte mysigt  att dom kom verkligen  , kändes så skönt . Men vi gick hem spela lite kort , finns inte så mkt och göra en lagom promenad för mej är till kiosken och tillbaka hahah , Men vid 5 hoppade jg med mina kryckor ed dom till bussen , så nu är jag ensam igen , Inge skola i morgon ... Ska bara vila , har tagit bort bandarset eller hur det stavas ^ knät är helt blått och dubblet så stor som det andra , och det gör så jävla fucking ont !  Men nu ska jag sluta klaga ... .Aja hörs kanske senare om jag orkar sitta´. /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0