Tisdaaag

Hej blir nog sista inlägget för 1 eller 2 dar dom kanske har data på sjukhuset , men ja skolan gick bra..
Gick hem med jocke Micke bring ocg  boggian , tack micke älskling , du är alltid så jävla underbar !
Men nu resten av dagen ska jag dushca skrubba hela mej och massa sånt från sjukhuset , sen sätta på embla plåstr i båda armvecken , där jagska få flygplan  som dom kan sätta rör i :O Men sen åker vi till sjukhuset och är där kl 6 , får gå in på avdelningen kollar film , och sånt, sen i morgon vitti elelr på dan så opereras jag , och om jag vaknar med gips måste jag stanna till torsdag men det tror jag inte jag behöver , men önska mej gärna lycka till för det behövs . om jag dör så vet ni att jag älskar er ! ;) Aja hare bra / en rädd hanna

Kommentarer
Postat av: Simon :D

2009-05-12 @ 20:08:13
Postat av: Anonym

upps glömde skriva XD



Stackars lilla hanna ;)

2009-05-12 @ 20:09:21
Postat av: Emma H

HANNA VI ÄLSKAR DIG!<33

2009-05-12 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0