Torsdag 2

Okej nu kommer skrivande i stället  bra riight ? Men i allafal , jag gick vanliga rundan med hundarna , fick sällskap av en som bor lite längre ner på gatan , trevlans . Men mamma kom hem precis samtidigt som mej , så jag hann exakt klar med allt jag skulle göra. Men nu harjag inte gjort mkt , mest telefonen datan och tv, ja som vanligt då typ :)

Men gud va rädd jag är nu  , jag börjar nästan skaka så fort jag tänker på det , det är på onsdag jag opereras , jag komemr dö , okej nu överdriver jag men det känns så , jag har aldrig opererats förut men jag hoppas det går sjukt bra , mamma och jag har pratat om det en hel del att vaa där kommer inte göra oss på bra humör efter som att det var där allt med min lillebror hände osv , men en bra del är att jag kan hela sjukhuset utan till , och jag lovar er jag kan det oxå .. Kanske inget att skryta om men aja , vad tyckteni o mickes " Heeej filip" jag garvar i allafal varje gång jag ser den !
men skriver senareeee ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0