Velamsund ....

Hhhahh ja allt gick bra idag , kom till skolan , vänta på läraren jag skulle åka med ,
tog ett tag för honom átt komma, menmen , vi åkte sakta sakta dit för att se satt ingen skadade sej  ,
eftersom att dom flesta cyklade dit , stakkarna verkligen i ösregnet ! :O
Men vi va där i kanske 30 min alla åt lite sen ville alla hem , på vägen hem fick jag och anders ,
sällskap av Jocke som fick sitta fram :O Hhahahaha . men vi stannade och gav alla dricka på vägen ,
eller jag och jocke dunka musik i bilen , men när anders kom in i bilen sänkte han , gammlagubbar you know.
Men vi hade  i allfal kul i bilen :) Men vi kom till skolan , och då bestämde jag mej för att gå hem  ,
Så fick lite skjus av simon på cykeln , och lite sånt , dom cykla väldigt sakta tack booys (a) .
Men när jag kom hem gick jag runt fotbollsplanen med hundarna , sen la jag mej i soffan kolla på tv , &
pluggade till engelska provet vi har i morgon , och sen somna jag , sov i 1 ller 2 timmar så jävla skönt .
Och nu sitter jag här , men nej nu ska jag gå till soffan och plugga lite till kanske , eller sitta här och kolla runt .
Slutade väldigt tidigt i dag runt 11 ,eller 10 åkte vi där i från så då slutade vi . Mega skönt . Komme rlite bilder sen.
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

Kan jag ringa dej idag?<33333

2009-05-28 @ 17:28:22
URL: http://greeniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0