<3Jessica


 
Tjejen jag ska bli gammal med och gå på stan med när vi är 80 år , och hålla varann i hand , för precis som vi sa , så ska det vara "hand i hand livet ut". Jag älskar dig , så tro inget annat.
Jag vet inte vart jag ska börja. Det här är så otroligt svårt. Första dagen i femman , när du stog där i kapprummet och bara kolla på mej , vi sa inget till varann utan bara log. Efter ett tag börja vi prata , vi va varje rast , vi bytte nummer , vi börja ses efter skolan , varje helg. Det var början på något nytt. Och så va det , mitt liv började på riktigt , och vi byggde upp allt tillsammans, varje steg jag tog va med dej , aldrig utan dej. Vi byggde upp allt dag efter dag och jag var otroligt lycklig , jag hade allt jag kunde önska mej , en vän jag delade allt med , som gjorde mej lycklig. Jag fick bättre självförtroende när jag hade dej där , jag trodde på mej själv.Vi på började ett nytt liv som skulle bli det bästa. Men sen flytta du tillbaka till åre , det som inte fick hända hände.. Allt vi hade byggt upp rasade snabbt , jag trodde inte längre lika mycket på mej själv , jag satt och grät nästan varje kväll efter dej efter oss. Vi gjorde massa bilder och skrev texter tillvarann .. men du fanns ändå alltid där , och det gjorde mej så otroligt glad , för utan dej hade jag inte suttit här i dag , du vet vad jag menar. Du har alltid hjälpt mej i dom svårste stunderna , som när allt det där med Adde hände , du tjatade på din mamma för att få åka till mej , en dag kom du , och du fick mej att orka upp igen , du fick mej tro att han skulle överleva , du fick mej att kämpa igen. När allt med din pappa hände , försökte jag verkligen hjälpa dej , jag gjorde nästan vad som helst för att få dej att må bra igen , men jag visste att det ända du ville va att han skulle bli frisk , jag visste att jag inte kunde hjälpa dej med det.´Vi sitter 73 mil bort, och jag har insett nu efter alla dom här åren utan dej att jag behöver dej mer än någonsin , för att orka allt även fast det inte är som då , du är min vän och jag älskar det. . Det var så otroligt skönt i femman när du alltid stog i dörren och sen när du såg att jag kom på skolgården , hur du sprang fram till mej och krama mej, så kan det inte vara nu ... Jag skulle bli överlycklig om du en dag stog där och kom springande fram och krama mej- Jag vet att det kommer hända någon gång men inte när.Någon dag ska jag ha det där samtalet när du säger att ni ska flytta tillbaka ,jag ska.  Dom åren med dig är dom bästa  , det är då jag är som lyckligast.Allt vi gjort som klassresan i femman , den var så sjukt underbar , då det var du och jag. Kallsonger på värmdövallen kommer du ihåg det ? Elelr grisslinge när jag blev livrädd för tomten som stog utanför , eller sommaren 07 du jag och emma , det går inte att beskriva med ord. Jag har haft dom bästa åren med dej. Och många fler ska det bli som vänner.Jag vet att vi har bråkat mycket nu den sista tiden , det är bara små saker som kommer ivägen hela tiden , men det har gjort oss starkare tillsammans. .  jag saknar dej så jag vet inte vad jag ska göra. Jag kommer ihåg när det knacka på dörren en dag , och jag öppna dörren , och där stog du. Du ska veta hur jävla glad jag blev. Den gången vi stog utan för din faster och jag grät i din famn , för att du skulle tillbaka till åre , det är inget jag ångrar , det var så skönt att äntligen ha någon att bara prata med och någon man aldrig ville lämna egentligen. Både du och jag har förendrats under åren men det ska inte hindra oss 
Jessica jag älskar dej så otroligt mycket , du har alltid vart den personen jag lyssnar på & förstår , du har vart den ända som verkligen lyssnat och förstått mej  Kommer du ihåg Flugan<3Findus ? Det gör jag och jag saknar det....
Du är en person som är fin både på insidan och på utsidan och tro på alla ord jag säger , för dt jag säger menar jag verkligen , din personlighet är helt underbar. Hela du är underbar. Men jessica nu pratar vi knappt det kan vara i bland, jag har lovat dig att aldrig lämna dig och därför tänker jag inte det heller . Så kan vi glömma alla bråk och allt nu och gå vidare , som vänner ? Det skulle vara sjukt underbart . Och senaste gången du va här och jag inte kunde träffa dig , det blev inte som det skulle allt planerades om och allt blev bara fel , du jobbade och allt. Det är jag ledsen för . Men jag ska bättra det. Jag menar det. Det jag nu lovar dig håller jag. Jag saknar våra skratt stunder som höll på i timmar som aldrig tog slut. Jag älskar dig jessica förstår du det ?Även´fast saker är som dom är.  


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: okej vad skönt det låter :D

2009-11-04 @ 20:47:31
URL: http://jlohlin.blogg.se/
Postat av: johanna

jag har nu frågestund på bloggen så passa på att ställa några frågor :D

2009-11-04 @ 20:47:47
URL: http://jlohlin.blogg.se/
Postat av: sandra

jorå! en toppen dag..! :D själv?

2009-11-04 @ 21:15:02
URL: http://ssomisandra.blogg.se/
Postat av: Linnea bara ღ

hehe jadå :) sjdå :)? sötnos!

2009-11-04 @ 21:31:37
URL: http://linneabarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0