Allt....


 

Det är dags att ta tag i allt nu. Alla vänner jag håller på att förlora , ta tillbaka vänner jag har förlorat. Det är ínte så det ska vara. Jag mår inte bra av det heller. Ska ta tag i allt nu skolan vänner och fotbollen jag måste bestämma mig nu. Allt på en gång mén jag vet att jag klarar det bara jag har Emma vid min sida så klarar jag det mesta. Emma det är du som får mig att orka det mesta , det är du som får mig att tro på allt. Nu håller vi på att glida isär och om "vi" försvinner kommer jag inte orka alla sakerna som jag måste ta tag i . Folk säger att man inte ska binda sig till en person. Det har jag gjort , det är du och jag , och det är så det ska vara. Ett år har vi vart jätte tajta och det ska fortsätta vara så. Vi ska ta tillbaka det nu. För vi behöver varann så är det vara eller jag behöver i allafal dig jävligt mycket. Du stöttar mig alltid i allt , du finns alltid där. Du är den jag aldrig vill förlora en gång till , jag vet hur det känns och det ska inte bli så igen. Jag håller fast vid dig och det kommer jag alltid att göra . Jag älskar dig och det du gör för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0