Freeeeeeeeeeeeedag

Hej , innan mamma drog till jobbet gick vi ut med hundarna och katten , min ena katt är helt knäpp  , hon tror nog gon är en hund , hon går med ut på promenader och skriker så fort hon inte får som hon vill , ja jag vet det låter inte troligt men det är sant , jag lovar. Hon är helt sjuk men jag ääälskar henne bara , hahah och när hon sover vid mina fötter av sängen  , så när jag vänder mig om och råkar komma åt henne går hon upp till mitt huvud och slår mig (utan klorna) och sen lägger hon sig vid fötterna igen och hon kan hålla på så länge. Och varje gång ma säger hennes namn så ba *mjaaaoou* jag driver inte. Hon är för underbar. Men aja inget av mina djur är normala om man säger så. Men ja vi gick ut med hundarna och katten , sen åkte mamma och jag började göra ngt att äta , nudlar i mitt hjärta  , och sen glass mums . Har kollat på teknat hela dagen en drog när jag är sjuk i loveit hahha. Men nu är pappa hemma och jag tror jag får pengar till jackan i morgon , älsklingen ska bli min ! Men vi hörs senare ska börja klä på dig och fixa mig lite smått ser så sliten ut och jag hatar det. Funderar på att sätta på eva och adam och kolla på det , kommer ihågi sommras närjag och emma såg dom filmerna hela tiden när vi sov i min lillastuga , vi kunde filmerna utantill hah´. Men nej onödigt inlägg , ska försöka hitta ngn som kan ändra lite i min blogg , men vi hörs.
Biglove.


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: haft en bra dag ? :)

2009-11-06 @ 17:26:04
URL: http://jlohlin.blogg.se/
Postat av: IISABEL

du blir säkert frisk snart igen! :)

ja jag spelar innebandy :D själv då ?

2009-11-06 @ 19:34:21
URL: http://onlyisabel.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: tack:D

2009-11-06 @ 22:59:42
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0