Hiss och diss


*Mina äkta vänner som alltid finns där tack , och ni vet vilka ni är .

*Sommaren , hur underbar är inte den ? Sola bada , utekvällar .
Bara jag som ääääääälskar sommaren ?


*Musik , utan den på morgonen vet jag inte vad jag gör , den räddar min dag, jag blir glad av musiken .



* Skolan , visst det är bra , men jag tycker den tar upp för mkt tid.

* Att vara sjuk , hatar hatar hatar det , håller ngn med mig ?

* Folk som inte vågar stå för vad dom tycker , det är sjukt fegt , stå för vad du tycker jag lovar allt blir lättare då :)


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: tack detsamma :D

jadå , helt okej :) sj?

2009-11-04 @ 20:01:04
URL: http://jlohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0