Jag älskar dig fortfarande faktiskt . Men jag vet inte längre...

 
När allt känns jobbigt finns du då ? Det är en fråga du bara kan svara på. Jag tror inte du kommer det. Tyvärr förr i tiden hade du gjort det , då fanns du alltid. Nu finns du aldrig. Jag vill inte ens prata med dig längre , du får mig att gråta så fort du säger något. Och du är inte värd mina tårar . Du är verkligen inte det.Du har förändrats på det dåliga sättet , du kommer aldrig bli den jag älskade igen. Du är inte värd någonting från mig längre , min kärlek till dig är helt borta , det trodde jag verkligen inte. Jag hade lovat mig själv att aldrig tvivla på dig och aldrig sluta älska dig , för jag vet fortfarande att jag behöver dig, även fast jag inte vill. Men jag litade verkligen på dig , men du svek mig , du ljög för mig. Snälla bli dig själv igen  , den personen nästan alla älskar den jag älskar och den jag verkligen vill ha på min sida. Nu när folk frågar saker om dig , så vet jag inte vad jag ska svara , när dom frågar hur du mår säger jag att jag inte bryr mig men jag bryr mig så jävla mycket . Jag skulle göra nästan allt för att få se dig igen brevid mig. Men det funkar inte så längre. Vi är inte ens vänner längre inte enligt mig, du kanske tänker annorlunda , men för mig är du ingen vän längre , så mkt jag gjort för dig och du för mig , ska det bara sluta såhär ? Eller ska du våga säga ifrån ? Jag vet inte om du klarar det. Jag vet inte hur länge jag ska orka att inte se dig att inte prata med dig. Dom senaste gångerna har det gått skit dåligt jag har ringt dig redan dagen efter och berättat hur mkt jag verkligen itne klarar mig utan dig . Jag håller fast vid det , men jag ska försöka nu jag orkar inte gråta för dig nu. Det är hemskt just nu. Men du kan komma tillbaka när du är dig själv igen. Den jag älskade mer än många andra , som jag inte kunde sluta tänka på . Det  vill jag ha tillbaka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0