Kväll

Hejsan , efter jag skrev sist , så duschade jag och sen la jag mig framför mitt liv i dag , alltså tv'n , kollade sen åt vi. Sen blev det tv'n igen , låg och as garva åt mamma för hon hade nämligen halsflus på näsan , hahah hur speciellt är inte det ? Det va inte nu som ni kanske förstår utan det va ngr år sen men hon fick det inte bara en gång utan två. Ja sjukt jag vet. Men lite smått kul. Ska snart lägga mig i sängen och ta det lungt kroppen är helt slut just nu. Juste jag såg sos gute och nu saknar jag faktiskt gotland , helt sjukt jag som aldrig vill dit men när man ser allt så vill man bara dit. Men efter det kollar jag och mamma på inlåst det va ju slutet, det va faktiskt bra. Ja vet inte riktigt hur det blir i morgon .  Skulle ju träffat martina i dag om jag hade gått till skolan , saknar tjejen sjukt mkt ! Måste se henne så fort jag blir helt frisk . Men aja ska kolla runt på datan lite, och förlåt för att det aldrig blir bilder , tar aldrig bilder längre men ska börja med det, så ja. Men aja här kommer en låt , så kanske vi hörs sen.
 


Kommentarer
Postat av: Linnea bara ღ

inte mycket alls, sjdå :)?

2009-11-05 @ 22:40:16
URL: http://linneabarbie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-06 @ 11:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0