Läggis

 
Hej nu har jag pluggat lite spanska, så fort jag kollar på det så mår jag illa får ont i huvudet hhaha inbilning.
Men ja det är sjukt mkt med skolan nu dom sista veckorna , ´så kommer inte skriva så mkt bara när jag har riktigt med tid, måste ägna tid åt skolan och vänner nu. Men vi hörs när jag har tid , och i morgon får vi se hur jag gör om jag åker hem och pluggar och skiter i konfan , skolan kommer faktiskt före eller om jag går på den och sen åker hem direkt efter och pluggar sönder. Men får se i morgon.Men nu ska jag göra tee och lägga mig i min underbara säng som skriker efter mig (not) Är sjukt trött men kommer inte kunna sova ändå. Och folket komentera mer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0