Lördag och spanska på en helg ! ;O

Hejsan kollade på tv meag länge igår , sen satte jag mig vid datan och fixade låtar till ipoden rensade igenom hela listan  men låtar jag inte lyssnar på , så det tog ett ååååår kändes det som. Men somna till slut vid 1 halv 2  hur trött som helst.

Idag , vaknade runt 11 gick ut med hundarna sen började jag duscha och fastna framför tv'n , fixade mig sakta väldigt sakta. Sen tog jag 4 bussen från mig till gurra mötte upp Älskling och Oscar, åkte till forum , träffade Wille och Boberg, va där ett tag. Sen drog jag Älskling och oscar hem till älskling gjorde inte mkt. Tog kvart över 9 bussen från honom och kom hem runt 10. Nu ska jag plugga spanska -.- WOOOOOOOOOOOOOOHO , FAN VA TRÅKIGT PÅ EN HEEEEEELG! Men kommer aldrig klara provet på fredag om jag inte börjar i dag , har tusentals glosor och texter att kunna sen kl på kvart över kvart i , sen verb och jaaaaaaa , skolan tar för mkt tid ! HATAHATAHATA.MEN NU KOMMER HANNA G333333KA SIG MED SPANSKA BOKEN ETT PAR TIMMAR NÅS PÅ MOBILEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0