Måndaaaaaag

Hejsan igen , har sjukt tråkigt satt det finns inte ! ;OJag och no boken kommer inte överens men jag och hjärtat gör det , sjukt -.- Men åååååååh jag vill ha lov igen , inga läxor ingenting fyfan va skönt , det är ett stort + !
Måste kolla igenom matten oxå , det behövs verkligen nu efter lovet och när B laget kommer tillbaka efter praoven så blir det prov , så plugga är det som gäller. Och i dag fick vi reda på att vi har Svenska prov v, 47 -.- Yeeeeeeeeeeeeeeeees över lycklig. Men aja skolan ska funka bra nu. Betygen sätts ju snart. Men ja vad ska jag göra nu ? Jag ska göra tee och sen duscha sitta lite vid datan , och sen kolla på ullared saken , och sen plugga . Sen blir det nattinatti , har vart sjukt trött hela dagen och inte kunnat koncentrerat mig någonting , jobbigt. Men i morgon så ska det funka. Juste måste packa väskan har idrott i morgon , mne vi hörs senare bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0