Måndag nu

Hej , äntligen nu funkar mitt internet igen eller det började funka  i morse men då hade jag lite små bråttom till bussen.Idag är det ju måndag skola som vanligt gick bra i dag , fick tillbaka svenska proven fick vg på mitt , helt okej faktiskt :) Efter skolan drog jag till martina vi gick upp till henens skola hon skulle prata med ngn , sen drog vi till ettan ett tag. Sen rulla vi vidare till  forum , drog ut på tiden , väntade på pappa som hämtade upp oss efter ett tag , så drog vi till nacka sjukhus , jag gjorde illa fingret förra torsdagen och skolsyster ville att jag skulle kolla så dom rönka , inget va brutet i allafall , toppen  Vi körde hem martina , och nu har jag just ätit ska duscha sen städa rummet och sen jobba lite matte , matteprov torsdag fredag så .  Men ska berätta helgen..
Här är lite bilder på mig och annie
  

Fredag: Hade spanska prvo hoppas det gick bra ialalfal ... Men sista lektionen va skidskor så vi slutade typ 20 i 3 , jag och Borg gick och väntade på Annelie hittade på lite saker i gurra. Sen tog vi bussen till hemmesta borg åkte hem på vägen , så jag och Annelie väntade på bussen , åkte hit åt sen ut igen , vi åkte till forum , träffade ngt ooooooosociala killar i massage stolarna , så när dom skulle gå sprang killen som satt brevid mig iväg , hhahahah ! Sen gick vi hem ! Ja gick från hememsta int elångt men med annie högtalare gick det toppen , så annie va livräddi skogen och spela in videos ifall vi skulle dö , jag vet hon är knäpp men fan va jag älskar tjejen ! Hah. Men vi somnade sent eller ja jag , lite strul med älskling ...


Lördag: Vaknade runt 10 ,  sen kom älskling och Oscar hit ett litet tag .. Sen drog dom på träning , jag började fixa mig sen tog jag och annie halv 4 bussen hon åkte hem och jag mötte upp martina , vi drog till forum hon skulle köpa en väska , skämmer ut oss som vanligt. Sen drar vi runt lite , till mölnvik tog ballonger mötte upp Annelie som hängde med hem till mig vi hämta pengar , sen till gurra köpte godis och mötte upp älskling , vi drog oss alla hem till mig vi fick gå hem igen en bil stanna och fråga om vi skulle g lågt , vi vart rädda ! Peddo. Sen stanna bussen för den trodde vi skulle till hememsta hahah , ja hade smått kul., vi började fixa i lillstugan vilka minnen från sommaren asså  ! Sjukt haha. Sen drog älskling runt 11 ? Vi somna rätt tidigt för att vara vi.


Söndag: Vi vakna 10 , fixade i stugan och sen gick vi upp till huset åt och Annie drog till kyrkan , jag och martina började duscha och fixa oss, sen drog vi hem till henne hämta lite saker , sen drog vi till mölnvik fikade och sen ner till ishallen och kolla på älsklings match , efter det gick vi till bollhallen Martina drog jag kollade på Emmas träning länge sen jag träffade tjejen. Så vi pratade lite innan. Men sen tog jag 6 bussen till älskling va där till typ kvart över 9 då jag blev hämtad av pappa. Kom hem duschade åt och somna innan 11.


Kommentarer
Postat av: P A T R I C I A

ingen fara :)

2009-11-30 @ 19:33:54
URL: http://patriiciajacobs.blogg.se/
Postat av: Gösta K

HahA nice eller vad skrev du jag är blind synd va ;P



Tyck inte synd kynd pynd ond kand pand fand rand oand

2009-11-30 @ 20:34:54
URL: http://gasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0