Måndag&Martina !

Hej , fan vilken skön måndag jag har haft ! Men började 8 , med svenska , sen so , sen låååång lunch , sen svenska igen , och sen va min bild inställd så slutade 12:40 fyfan va skönt , drog hem till martina, älskar hela tjejen rakt igenom ! Sjukt underbar asså. Vi drog till mölnvik åt , sen åkte vi till forum kolla på film spela massa spel och fick rump massage , mycket mysigt. Sen kom ngt vet inte namn ?;) Men vi drog från forum till mölnvik gjorde ingenting , sen nu kom jag nästan just hem. Pluggar musik nu har musik prov i morgon , sen ska jag plugga no när jag lägger mig i sängen , läxförhör i morgon , sen lite spanska , behövs verkligen , är orolig för provet. Men ja nu ska jag fortsätta med att plugga så skriver jag kanske senare. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0