Onsdag


Gammalbild.HAHAHAHA EMMA DU FÖRSTÅR LÅTEN !
 
Hejsan orkade inte skriva direkt när jag kom hem. Men kom hem för nästan exakt en timme sen. Men vi började halv 10 i dag som jag sa förut och slutade 12 , jag och borg åkte till forum och drog ut på tiden. Sov på ngr bänkar typ. Sen åkte vi till konfimationen , börjar bli små tråkigt men jaja. Sen tog jag bussen hem. Har ätit och nu ska jag duscha sova tidigt i dag är hur trött som helst verkligen , äcklig trött är jag. I morgon samlas vi 10 över 8 , sen åker vi till ngt museeum och kollar på bio , efter ska jag vara med Martina om allt blir som det ska . Har saknat tjejen , träffade henne bara snabbt i dag. Men åååh vad jag saknar henne. Men nu ska jag in i duschen. Så vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: sandra

inte mkt, dd? :D

2009-11-11 @ 20:12:13
URL: http://ssomisandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0