Onsdag

Hej nu har min klass nästan precis slutat hah suckers. Men skolan gick bra , och på idrotten körde vi innebandy och jag stog i mål , hahah drunknade i kläderna max börja as garva när han såg mig i dom kläderna haha . Efer i drotten va det svenska prov. Jag hoppas verklingen det gick bra. Efter det va det lunch pizza. Efter va det SO , sen efter so:n slutade jag. Tog bussen till hamnen och tog sprutan sen hem gick ut med hundarna och har kollat på tv. Har börjat fått ont i armen redan det suger ju. Men aja får se hur det känns i morgon. Och är det bara mitt comviq som krånglar ?;O Itssucks. Men aja nu ska jag kolla fb och juste ingen konfa för mig. Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0