Söndag

 
Hej nu va helgen slut då och tillbaka till äckliga skolan ..., tog halv 1 bussen till Annie Bannie , satt och spela memory ett tag drack ngt som va som kaffe, och åt bulle :) Sen kollade på teknat , haha verkligen oss. Men sen drog vi ner till centrum träffade jocke ett tag , sen satte vi oss på dellan och väntade på tora, vi pratade lite, kändes inte alls bra ! Men älskling kom dit och då drog han och jag hem till mig , mysigt värre. Åkte och lämna honom runt 9. Kom hem duschade kollade på ngn film med pappsi , och nu ska jag lägga mig i sängen. Och plugga in lite spanska glosor , lika bra att öva varje dag nu , så kanske om jag har tur kan jag dom på fredag. IG HEJA MIG. Men hörs i morgon , inte innan skolan hinner inte det , men efter kanske. Tror planerna blir att träffa martina , om inget ändras. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0