Sry

Héj , har inte orkat skriva och har inte haft lust alls. Men börjar med i fredags.

Fredag: Skolan började 9 slutade 2 sköön dag , hade ngn clown dag helt okej . Efter skolan drog jag till ääääääääääääääääääääääälskling , kollade på film och mös. Sen på kvällen drog vi hem till mig. Han sovhär .


 Lördag: Väckning tidigt , eller ja typ 10 , gick med ääälskling till bussen sen hem igen dushcade fixade mig åkte till forum , med mamma och lillebror Annie kom dit , vi åkte till sickla med mamma sen tillbaka till forum , sen hem och åt , sen drog annie och jag hem till henne , skönt att vara med henne igen. Vi åt godis drack julmust och kollade på filmer. Somna runt 2 3 , ngt sånt.


Söndag: Vakna 12 , gick upp och åt fixade oss lämnade huset och åkte till forum gick omkring gifte oss även där i dag hahah ! Sen drog vi runt lite. Till ekvallen sen , trräffade älskling i 5 min-.--.--.- Men sen drog vi till donken åt och hade kul med maten hahah ! Och sen gick jag hem från hemmesta lääskigt. Men orkar itne skriva ocg inga bilder just nu bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0