Till min Emma

 
Ser du stjärnan i det bli ? Den lyser för oss två Emma.
Emma älskling , du har helt rätt , och jag förstår att du tycker så. Men nu är det så att jag inte klarar mig utan dig. Och det har jag sakt tusentals gånger. Och hur mkt du än tror att det inte kommer bli som då , så ska jag säga dig en sak det ska bli så ! Du kommer numera komma i första hand, för vänner kommer före allt, vänner ska man ha hela livet ,  även fast det var ett svårt beslut , så vet jag att jag nu har gjort rätt. Du är nummer ett i mitt liv. Det har du alltid vart. Så förstå nu hur mkt jag kommer försöka få det att bli oss igen ! Jag lovar dig emma om jag så ska döda ngn så ska jag få tillbaka oss ! Du är min ängel som alltid förstår allt. Som alltid tröstar mig om det är ngt , som aldrig skulle lämna mig i svåra stunder , den som aldrig sviker , den som jag ska dela resten av mitt liv med som min bästavän&tvilling , det ska bli så. Utan dig är jag ingenting , det är du som har hjälpt mig att bli den jag är i dag , till den bättre. Och det ska du ta åt dig. Det är fan 13 år med dig och det ska bli så sjukt många mer , för jag behöver verkligen dig. Förstår du nu hur mkt jag verkligen älskar dig ? Det måste du göra. För det är enormt mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0