Tisdag

hej börjar få lite små panik just nu , mkt läxor till nästa vecka även svenska prov och sen spanska prov ar jag hört av ngr ! Svenskan är rätt lätt men sitter och läser igenom och sånt nu , sen måste jag plugga till no läxan.
Ja mkt att göra.
Men  idag va vi ju lediga så jag och <Borg3 åkte in till stan och leta efter min jacka , och jag är fett stolt vi tappa inte bort oss en ända gång , vi blev lite förvånade hahah . Har i allafal jackan nu , men sen mötte vi upp linnea , och borg drog till sin mamma. Jag och Linnea gick omkring lite , sen skulle hon ta svinsprutan så jag åkte hem. Blev hämtad av pappa i hemmesta köpte matsäck till i morgon då arbetslaget ska åka skridskor. Börjar halv 10. Men ska äta nu och plugga vidare , hörs senare. Loveeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0