Hemma

Hejsan nu va vi mitt uppe i ett bad , men då kom min lillebror och skulle göra *PIP* -.- Så vi fick gå ut därifrån .
Men vi kom hem för runt kvart i 6 när vi cyklade till konsum , det va mycket skratt kan man säga ! Jag va skit duktig på att parkera cyklarna i en buske typ 1 km ifrån , konsum , för vi glömde låset . Hahha , lite fail på mig.
Men jag hade min lillebrors cykel som är mega liten , och så bytte jag och michelle , så när hon cykla förbi en kille öppna han munnen och bara glodde som om hon va dum i huvet som cykla på enn förliten cykel , så jag börja as garva och kunde inte cykla fick gå av cykeln. Men ja det va ialalfal en upplevelse sa michelle. Hhahah , men nu ska vi bada vidare för han är klar med sitt *PIP* hahahah ! Sen blir det SOS GUUUUTE ! BYE LOVEEERS


Kommentarer
Postat av: sandra

de är bra med mig :)

2009-10-15 @ 20:15:21
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0