Lördag

Hej , är så jävla trött just nu , har just kommit hem från gotland. Hhah ja ni läste rätt.
Igår efter jag vart hos emil så kom jag hem , då skulle pappa precis dra till gotland,  så jag hängde ´på vi tog 8a båten kom fram till huset runt 12 . Låg med jacka filt byxor strumor ja alla kläder på i soffan och kolla på tv , sov i 2 timmar sen va det bara att gå upp igen och åka till båten hem. Tog 7 båten i morse och kom hem får ett tag sen. Vi skulle sätta på värmen i huset. Lite onödigt kanske men jag hade kul i allafal , bara att båda filmerna på dit och hem vägen sööögkuk , verkligen sämsta jag sätt. Men aja , nu ska jag va lite sosial och sen börja dushca känner mig så oooooofräääääsch , gårdagens smink under ögonen . Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0