LÖRDAG

Jag säger bara att jag är världens lyckligaste juust nu ! Skrek och hoppa runt igår när mamma ringde och sa att min kusin hade kommit , det va en överaskning och vi har itne fått veta ngt. Så vi tog 9 bussen till orminge sprang från centrum upp till mormor och jag kunde inte sluta krama henne, och vet ni hon är inte här bara ngr dagar UTAN TVÅ HELT SJUKT UNDERBARA VECKOR ! och ngr dagar,  fattar ni hur underbart ? I LLOVE IIIT ! .
Men nu ska jag duscha , tror jennifer kommer hit ska färga hennes hår,  sen ska jag möta emma halv 3 i hemmesta dra till forum , kolla lite, sen drar jag till mormor där MIN ÄLSKLING KUSIN ÄR . hhhihihihihi överlycklig eller vad ?! :D hörs senare.
gammal bild på mig och michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0