så tråkigt.

Ta fram din mobil.

Vem ringde du till senast? Emma parkkila
Vem ringde senast dig? Emma parkilla
Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS? Okej <3
Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS? Joakim lind
Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS? Mm :( <3
Vem skickade det 6:e mottagna SMS? Joakim lind
Vad är ditt rekord i snake? Har inte snake ?

Vad har du för kontakter som börjar på...

J? James Kasten, Jennie Yttring,  jennifer Wigestam , Jennifer kasten , Jesper , Jesper Sehlin ,Jessica Helin , Jocke kindblom , jocke Lind , jocke Wegerbrant , jockejocke , johan Li, johan fotbollsträngare ,Johanna Borg , John Ångerman*4  Jonte Olsson , Jonte Svensson ,Josefin Östman

S?  , Saldo  , Sara Ullberg , Sebastian Olsson , Simon blomqvist,  sl , Sofia Ericsson  , Sofia strömberg , Sofia Koutra Ögren  , Ssu ,Susanne Wigestam

M? Madde Eriksson, Maija ,Malin Wretman , Mamma , Mamma jobb, Marcus Berggren , Marcus Bring , Marcus , Mari Rönnberg, Markus Koskinen ,Martin Blomberg , Martina Dahlgren , Matilda , Mattias Melki , Matte, Max Lundqvist,   Micke Pers , Micke fotbollstränare , Michelle Wigestam , Morfar , Mormor, Morris  snorris, Moster.

E? Elin Fotboll , Elin Lidholm , Elin Wearnstrom , Elsa Hänström , Emil W , Emil älskling , EmiliaGotland , Emma Bohlin , Emma Helsings pappa , Emma Helsing , Emma Parkkila , Emma T , Emmie Karlsson , Erik?, Erik holm ,

O? Oliver lundh , Olivia Eriksson , Oscar Melin  , Oscar niemi , Ost

T? Thomas Sjodin , Tim antfolk Tora Thorell , Tova nylander ,

A? Ada grön, Adrian Elsberg , Alexander ? , Alexander B , Alexandra lindhoff , Alexandra vestergren , Amanda Ekman , Amanda Luckman , Amanda treutiger , Amos Åberg , Andreas koskinen , Annelie Sjölund ,Annika
 fotbollstränare , Axel ?

B? Baarca  , Borgs mamma ,

P? Pappa , Patrik Kallmert , Peter ,Philip Johansson , Pontus Johansson,

R? Rasmus Tell comviq , Rasmus Tell , Rasmus Andersson , Rebecka , Rebecka H , Robin ?

W? Worpz

Hur svarar du i hemtelefonen ?
Hej det är Hanna eller aa det är Hanna

Hur svarar du i mobiltelefonen ?
Hallå eller hej .

Ringer det mycket till dig ?
Jaaa.

Ringer du mycket ?
Ja det kan man väl säga , men bara till folk jag behöver prata med


Dagens låt ?
Don't Bring Flowers After I'm Dead - Erik Hassle

Hur mycket pengar har du ?
1000 något tror jag . Eller snart 2800.

Senast kramat och när ?
Mamma när jag kom hem i morse -.-

Antal timmar sömn inatt ?

2 TIMMAR ;o

Sov du ensam ?
Nej med pappa i soffan brevid

Vem sov hos dig senast ?

Tora :)

Vem vet mest om dig ?

Emma och John och Martina

Vem vet du mest om ?
Emma , Martina tror jag .

Vad ser du fram emot ?
Nästa lov !

Vill du ha en pojkvän just nu?
Nej har världens bästa.

Snyggast i STOCKHOLM just nu?
Emma lilla Parkkila ahahha !:D

Längtar du mest efter ?

Martina !

Stör du dig på ?
Vet inte.

Vill du sova bredvid inatt ?
Vet ej finns många !

Buss åker du oftast ?
Någon som går till mig eller mest 474 i think

Årstid är det nu ?
Höst

Anser du sig själv som snygg ?

Säääämst självförtroende

Vem är snyggast ?
Ja vem ärinte  ?

Har du varit kär ?
´Vem har inte ?

Är du kär nu ?

Yes man .

Är du en bra partner ?
Hoppas de ;O

Har någon varit otrogen mot dig ?

Vet ej i dont think soo .

Har någon varit otrogen mot någon, med dig ?

Det hoppas jag verkligen inte en är rädd för det...

Har du någonsin varit otrogen mot någon?
Eh njaaaaa .

Pratar du fortfarande med personen du var tillsammans med senast?
Ja massvis :)

Har du sett din bästavän gråta ?

Jaa HATAR DET.

Vad åt du senast ?

En klubba

Har du varit på ett party ?
Jaaa ?

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror ?
Hhah och du är ?;D

Har du varit utomlands ?

aaaa och ääääälskar det

Var är dina syskon just nu ?
Min storebror vet jag ej , min lillebror sitter inne på sitt rum och hekkar.

Vilken tid gick du upp imorse ?

05:45 :'(
Vad gjorde du kl 2 inatt ?
Kollade på tv

Vad är det första du gör på morgonen ?

Sätter på mig strumpor

Vad ska du göra efter det här ?
Duscha och skämma bort mig själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0