Söndag

Hejsan nu har jag vart hemma ett tag. Men igår drog jag och michelle till mormor, köpte massvis med godis och chips , och min mobil dampa satan fick inga sms på hela kvällen -.- aja. Men sen kollade vi på skräckis , det va obehaglig och vi skrämde upp varann som bara den hahh som vanligt. Men sen börja i kolla på Spiderman 3 , woho , hah , kollade vara på halva , sen gick vi in och la oss och somna rätt fort,  juste prata med älskling ett tag. Men vakna runt 11 , försökte skicka sms till folk , och tillslut fick jag massvis med sms. Men vi börja fixa oss sen åkte vi till Inga och Roffe fikade sen till min moster och sen skjusa mormor mig till sickla skulle möta laget vi bowlade och åt mys. Men nu måste jag börja städa rummet och packa kläder för i morgon så sover jag hos mormor , men skriver när jag gjort allt.  Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0