Söndag

Hej hade det superduper på Ängsholmen men nu är jag hemma. Ska berätta nu vad som hände där.
Efter skolan i fredags möttes vi vid kolvik kvart över4 , så tog vi bussen till boda tog båten till ängsholmen, bestämde rum vi skulle bo i och sängar , jag sov i samma rum som borg och Tora jag och borg delade säng och tora fickden över oss. Vi gick och åt tror jag ? Va mest inne i ett rum hela kvällen och gjorde massa övningar.
Sen gick vi och la oss runt 12. Lördag: Väckning runt 7 eller 8 kommer inte ihåg det heller. Disk grupp gick och fixa (inte jag) sen åt vi , sen gick min grupp höjdbanan , den va kul men inte kul när martin är bakom och ba Hanna kolla inte ner , haha ... Men sen åt vi lunch gjorde kamratövningar och sen fritid middag ochsen lite andra saker på kvällen. Kulkul... Sen somna vi runt 12. Idag: Väckning 8 , frukost städning och packning , gjorde en övning sen gick vi till båten. Hände inte så mycket men kul va det i alalfal.
Men dom här punkterna ska jag hinna med i dag ,

*PACKA UPP

*PLUGGA NO

*DUSCHA

*ÄTA

*SOVA I TID..

så vi hörs senare. byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0