Söndag2

Nu har jag mer tid åt att blogga . Men jag funderar på att ta bort bloggen ? Men ibland är det super skönt att bara skriva av sig allt , något jag verkligen älskar. Men aja får fundera mer på det. Ska börja läsa en till bok nu eller ja har läst den 1 gång innan men jag hittar ingen bok som jag måste ha till skolan för om efter lover ska bokupgiften vara klar , och på förra bokuppgiften fick jag faktiskt g+ det högsta lite stolt (a) Hahh nej. Inte ens svår uppgift. Men aja , har packat kläder och allt och lagt fram kläder tills i morgon. Så nu har jag tid åt annat. Ska faktiskt plugga lite matte innan jag går och lägger mig jag fattar nada av det här kapitlet. Menmen.
Men nu ska jag kolla vidare på datan sen kolla film , hörs.


Kommentarer
Postat av: sandra

japp det gör det :) gå in på min sida och tyck till om vem du tycker som bär klänningen bäst :)

2009-10-21 @ 17:12:45
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0