Tisdag





Hej, är hemma nu . Nu har michelle och jennifer åkt hem dom åkte i morse och jag kommer sakna dom sjuukt jävla mycket. Och nu när jag åker till mormor kommer det vara tomt utan michelle som har vart här i två veckor , åååååååh hatar att det alltid måste vara ngn som åker hem . Men aja igår kväll kom micke ralle och zebbe hit ett tag , sen drog jag till mormor sov där och sen vakna vi runt 9  i dag , åt duschade åkte ner till centrum , till min moster , kollad ngt. Sen sa jag och mormor hejdå till michelle jennifer och susanne , trist. Sen fortsatte jag och mormor runt lite , km hem runt halv 2 , bäddade rent sängen och hängde upp nya gardiner och lite sånt , ska gå ut med hundarna nu så får jag 20 kr hund så jag får faktiskt 60 kr nu , jippi hhihih. Nej men nu har jag itne mkt att skriva om . Så vi hörs senare . Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0