Torsdag

Kan inte lägga in låtar , men tryck här så kommer ni till en låt..
http://www.youtube.com/watch?v=VJyyanGYH_I
Hej datan snabbt nu , får ju itne vara inne så mycket ... Menmen , ja blev väckt idag av pappa vid 10 när han åkte till jobbet låg och halvsov tills mamma ringde och undra om jag ville ha massage av en på hennes jobb , och sånt tackar man ju inte nej till ! Så det va bara att gå upp gick t med hundarna i en kvart ,  sen duschning och sen kom pappa och hämta mig , vi stannade på dellan , köpte en macka och varm chocklad. Åt på vägen till mammas jobb , sen kom jag dit halv 1 , perfekt , fick massage till 20 över 1, fy fa skönt det var. Men ja det var ju för att jag har huvudvärk men det har inte gått över  , så i morgon bär det nog av in till sjukhuset.... fan trodde det skulle släppa. För läkaren pappa prata med sa att om det inte hade gått över på några dagars vila så skulle vi rönka huvudet, så ja får se vad som händer i morgon.. Men ja annars mår jag bra .. trött och seg i kroppen , får ju inte göra så mycket. Men har gjort min matte nu på kvällen det jag ligger efter , nu är jag ikapp , till och med klart med det dom ska göra  i morgon , toppen ju eller vad säger ni ? Ja men juste jag va på konfimations mötet i går , det gick bra , vet inte riktigt om jag är sådär jätte på , just nu efter mötet, men jag ska testa ett tag , och redan nästa vecka drar dom som går där på ett läger över helgen, till ängsholmen ser fram i mot det. :) Om det nu blir så vet inte om jag har match då. Får se senare under nästa vecka. Men ja  har inte så mycket mer att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0