Ordentligt nu .



Hejsan igen , nu har jag tid att blogga eller inte så mycket tid men skit samma. Dagen i skolan gick bra, hoppas musik provet gick bra oxå , det skulle vara kul , kändes bra i allafal :) Men aja, har ingen matte läxa och so läxa har vi inte fått hoppas vi inte får det heller och i morgon kommer våran riktiga so lärare tillbaka , haha . Men aja , i morgon är det den jobbigaste dagen på hela veckan enligt mig då , men efter det ska jag och borgis på konfimationen , och på fredag åker vi till ängsholmen med den gruppen. Ser fram emot det. Men aja mer om i dag , efter skolan drog jag hem , satte mig vid datan , beroende framkallande , ska börja dra ner på data. Men sen åt jag och sen har jag inte gjort mkt alls kollat lite på tv , legat i sängen och halvsovit , är sjukt trött . Men ja har inte så mkt mer att säga. Men kommer kanske ett inlägg innan jag går och lägger mig , och det ska vara i tid i dag , igår somna jag rut halv 2-2 . Inte så idag igen. Kommer knappt upp då. Men det här ska jag ha hunnit innan jag går och lägger mig . Som ni ser har jag gjort några punkter redan , men nu ska jag fortsätta satt jag kommer i säng  i tid.

* Städat rummet

*Duscha

*Öva på engelskan

*Packa väskan till  i morgon

*Lägga fram kläder till i morgon

*Bädda rent i sängen

* Sätta på en film som jag sen kan somna till och plugga engelska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0