Helgen

Hejsan , berättar om igår nu då .
Lördag: Åkte och spela match vi vann med 4-2 , men fick en smäll mot huvudet. Men , drog hem snabbt duschade drog sen upp till värmdövallen stog med emma och alle ett tag och kolla på kevin borg sen gick jag upp till Johanna borg . ja dom har samma efternamn. Och vi gick ner och köpte ngt att äta , sen satte vi oss i bollhallen med jennifer mari martin och ngr till för micke skulle ha match , jag och borg fick en ny kompis .. ;) Men mådde sjukt dåligt och huvudet ville sprängas tog det lungt där, sen ´samlades borg med sitt innebany lag , för hon skulle ha match efter micke . Men jag drog och mötte martina vi drog tillbaka till hallen kolla på borgs match och emma kom då oxå . Efter matchen drog vi ner till konsum asså jag martina och emma , köpte godis och lite annat sen drog martina hem och jag och emma till mig , låg i min säng och kolla på film hela kvällen .. fitt huvud vi hade planer. Menmen , somna runt 1 typ.

Söndag i dag : Vakna först runt 6 av mitt huvud .Smällen från matchen då . Sen somna jag om och vi sov till halv 11. Började gå upp emma drog . Jag åt och duschade , sen drog jag upp till värmdövallen och hade match , det funkade inte. Spelade 5 min och blev helt yr. Men nej nu ska jag inte klaga, ska duscha sen läsa på lite om michel jackson eller hur han stavas , har prov om honom på tisdag morgon :) Men kan faktiskt mkt  . Han va fan skit bra , nu efter han har dött tänker man mer på låtarna och allt , klart jag gillar hans låtar och allt men han är inte min allra favorit. Men nu ska jag hjälpa lillebror med matte läxan , hörs senare. Juste matchen i dag blev 1-1 men vi är vidare i slutspel i f18 , hääääärligt tjejer. Men hörs senare..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan inte du berätta om dig själv lite ?:)

2009-09-20 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0