Lördag


Hej , nu är jag på gotland. Men i går gick skolan bra , efter så va jag lite med filipfår , sen mötte jag upp Oscar och Emil , vi tog bussen till mig gjorde inget speciellt. Men halv 7 drog familjen till båten , bpten gick 8 , sov på golvet med min älsklingshund Buckis, inte så jätte skönt menmen. Kom hit till huset runt 12 ,  gick om la mig nästan direkt . Och i dag vakna jag halv 11 , gick ner och åt och nu väntar jag på varmvatten i duschen  ,som kommer snart hoppas jag . Mamma jag och kanske lillebror drar in till visby i dag och kollar runt lite , men jag har mammas kamera med mig hit , så ni kommer få lite bilder när jag kommer hem , glömde sladden hemma satt kan inte ladda in nu . Men jag ska försöka skriva minst 3 inlägg om dagen .Men nu kommer några gamla bidler :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0