Lördag


Bild från gotland..

Nu har jag tid att berätta om igår faktiskt :) Men vi åkte ut med 6 bussen från mig , och satt i hemmesta och vänta på bussen i 1 timme ! Det hade hänt något men vad vet jag inte, fan va arg jag va .... Sen drog vi till donken åt och sen behövde jag socker kik köpte typ 5 bitar godis , sen drog vi till bussen och skulle möta annie hon kom , och vi gick och köpte energi dricka.Sen gick vi till bussen ,Martin och Filip kom och prata lite med oss. Sen så tog dom bussen till tomteboo med Jennifer och ngn till. Och vi jag Annie Emma drog ner till centrum börja gå mot micke , men då ringer filip att vi ska komma till centrum så vi gick dit.. åååh fuý va kallt det va  , så fick faktiskt filips jacka , den snälla unden asså. Sen vänta vi i centrum på honom , va bara där sen kom martin och jennifer ner , och jennifer drog hem , Annie drog oxå hem. Jag och emma väntade med dom där 2 snälla pojkisarna och hande faktiskt kul under den lilla tiden. Hahah , filip kunde i allafall inte prata igår ;) Men sen kom bussen och vi drog hem. somna nästan direkt. Och nu ligger Emma och sover i min säng , uber söt är hon :)
Jag ska snart på match och hon ska sova vidare. Men hörs nog efter matchen , ska dra upp till värmdövallen  i dag , det är planerna just nu , kanske emma på kvällen. Aja får se. Byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0