Lördag/söndag


va bara tvungen assåååå ! ;D
Hej, drog ju till Emil , vi låg i hans säng ett tag va inne på datan. Sen gick vi oh mötte Emma , och drog upp till min mormor och hämta mitt silverschampoo , brahanna! Sen gick vi hem till Emil igen , låg i hans säng och Emma höll på med datan ett tag. Men sen hade vi lite kul åt Emma , som vanligt om man säger så ;) Men sen tog vi 22:04 bussen hem , kom hem till kvart i 11.  Åt mat och paj , sen somna vi runt halv 1 , eller 12.


Vaknade runt 10 i dag , låg kvar i sängen ett långt tag  , sen gick vi upp höll på lite med datan  , sen börja vi eller jag laga mat. Blev faktiskt lyckat . Och nu håller Emma på med mitt hår :) Senare har jag match. Men hörs senare baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0